چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاکید ما به بخش دولتی و خصوصی حضور حداقلی کارکنان است

  • کد خبر: ۲۲۲۴۸
  • ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
  • ۱
تاکید ما به بخش دولتی و خصوصی حضور حداقلی کارکنان است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: تمام تاکید ما به بخش دولتی و خصوصی این است که حداقل حضور کارکنان را داشته باشند و سیاستی با حداقل حضور فیزیکی کارکنان چه در بخش خصوصی و چه دولتی اتخاذ کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، کوکب موسوی در خصوص وضعیت کاری ادارات در استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در مصوبه ستاد کرونای استان به دستگاه‌های استان اجازه داده شده بود که تا ۷۵ درصد کارکنان آن‌ها از دورکاری و مرخصی استفاده کنند.

وی افزود: بعد از اعلام دولت در ارتباط با بحث تعطیلی، تصمیم مبنی بر این شد که دستگاه‌هایی مانند بهداشت و درمان و امدادی باید حضور داشته باشند، مشمول تعطیلی نمی‌شوند و دایر هستند، دستگاه‌هایی هم که خدمات عمومی ارائه می‌دهند شامل طرح دورکاری می‌شوند و باید با این ظرفیت خدمت‌رسانی کنند.

موسوی ادامه داد: مابقی دستگاه‌ها که خدماتشان جنبه عمومی نداشته یا ارباب رجوع وسیعی ندارند که عموما شامل برخی واحد‌های ستادی اداری می‌شوند، می‌توانند به صورت کشیک از نیرو‌های خود استفاده کنند. به طور مثال در سازمان بهزیستی واحد‌های عملیاتی و توانبخشی باید حضور داشته باشند و واحد‌های ستادی آن‌ها که در ستاد مستقر هستند، فعالیت‌های اداری انجام می‌دهند و ارباب رجوع زیادی ندارند، می‌توانند از طریق کشیک فعالیت و خدمت‌رسانی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: وضعیت فعلی مانند ایام عید بوده که همواره در طول سال‌های مختلف در این ایام در ادارات هر روز هر واحدی یک یا دو نفر کشیک بودند، اکنون نیز واحد‌هایی که صرفا خدمات اداری دارند و ارباع رجوع آن‌ها بسیار کم بوده یا بدون ارباب رجوع هستند، باید خودشان برنامه‌ریزی کرده و به صورت کشیک فعالیت کنند. ساعت کاری ادارات نیز تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه کارخانه‌جات به این دلیل که سرویس‌دهی دارند، خودشان برنامه‌ها را تنظیم می‌کنند، عنوان کرد: تمام تاکید ما به بخش دولتی و خصوصی این است که حداقل حضور کارکنان را داشته باشند و سیاستی با حداقل حضور فیزیکی کارکنان چه در بخش خصوصی و چه دولتی اتخاذ کنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
امروز 16 فروردین به اداره کل جهاد کشاورزی استان رفتم.. متاسفانه [...]اصلا به بخشنامه های کشوری توجه ندارد و همه باید سرکار حاضر شوند، لطفا پیگیری کنید از آقای [...]... ایشان خودش از خانه در نمی آید. و به همه میگوید برای جلوگیری از کاهش کارایی باید همه سر کار حاضر شوید... شیفت بندی نداریم... آیا ما کارمندان جانمان را از سر راه پیدا کردیم؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->